سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در سایه سار ولایت

خواستم قطره ای باشم در اقیانوسی که برای امام خامنه ای می خروشد.آرزویم اقتدار وپایداری اوست...

دیپلماسی لبخند

برای بعضی ها باید همیشه چند واحد تاریخ اسلام تکرار بشه تا تو موضع گیری هاشون اشتباه نکنند.اینکه قیام امام حسین علیه السلام با صلح امام حسن علیه السلام چه تفاوتی داشته و امروز ما در کدوم یک از وضعیتها هستیم.تا آنجایی که می دونیم ائمه از نبود یاران وفادار در صحنه شکایت کردند وعلت عدم قیامشون رو کمبود یاران مقاوم معرفی کردند.

اینکه حتی می فرمایند اگر به اندازه تعداد انگشتان دست سرباز داشتیم قیام می کردیم نشون میده اگر زمانی مردم با اعتقاد راسخ پشت نظام اسلامی ایستاد رهبر آن جامعه حق صلح وآشتی با دشمن رو نداره وباید از در استقامت با دشمن روبرو بشه.

رهبر عزیزتر ازجانمون فرمودند ما امروز در موقعیت بدر وخیبریم .یعنی در قله اقتدار نسبت به دشمن.یعنی دقیقا وقت استقامت وتصرف قلعه های دشمن.

جایی که مردم در صحنه حاضرند وعاشق مبارزه با اسراییل نباید برای حل مشکلات به برد 2-3 رضایت داد.این برد یعنی شکست خود خواسته.چون این دوتا گل رو ما با اختیارمون خوردیم.دروازهارو باز کردیم تا بزنن.

چرا دقیقا زمانی که خود غربی ها اعتراف می کنند که تحریمها برایران بی اثر شده ما به دشمن چراغ سبز نشون دادیم که خزانه خالیه یا اگر آمریکا اراده کنه تمام تاسیسات نظامی مارو با خاک یکسان می کنه.

چرا وقتی می تونستیم بادشمن خونخوار مردانه بجنگیم خواستیم که از در دیپلماسی لبخند وارد بشیم ومشکلات رو حل کنیم.ما امروز در وضعیت عاشوراییم یا کشته می شویم ویا می کشیم .خونهای ما زنده کننده انقلاب ماست.به همین خاطر رهبر عزیزتر از جان فرمود چه توافق بشود چه نشود امنیت اسراییل در منطقه تامین نخواهد شد ومبارزه با استکبار ادامه دارد وآمریکا اتم مصداق استکبار است.

اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای

 



+ نوشته شده در یادداشت ثابت - جمعه 94/5/3 ساعت 1:12 صبح توسط مظلوم مقتدر | نظر


دلایل تاکید رهبری بر مصرف تولیدات داخلی

. ایجاد استقلال اقتصادی و سیاسی

«ما تا به کار ایرانی و سرمایه‌ی ایرانی احترام نگذاریم، تولید ملی شکل نمیگیرد؛ و اگر تولید ملی شکل نگرفت، استقلال اقتصادی این کشور تحقق پیدا نمیکند؛ و اگر استقلال اقتصادی یک جامعه‌ای تحقق پیدا نکرد - یعنی در مسئله‌ی اقتصاد نتوانست خودش تصمیم بگیرد و روی پای خود بایستد - استقلال سیاسی این کشور تحقق پیدا نمیکند؛ و اگر استقلال سیاسی یک جامعه‌ای تحقق پیدا نکرد، بقیه‌ی حرفها، جز حرف، چیز دیگری نیست. تا یک کشور اقتصاد خود را قوی نکند، پایدار نکند، متکی به خود نکند، مستقل نکند، نمیتواند از لحاظ سیاسی و فرهنگی و غیره تأثیرگذار باشد.» 1391.01.01
 
2. ایجاد کار و اشتغال

«عزیزان من! شما وقتی که یک جنس داخلی را خرید میکنید به‌جای جنس تولید خارجی، هم به همین اندازه کار و اشتغال ایجاد کرده‌اید.» 1393.01.01

 
3. افزایش ابتکارات تولیدکنندگان

«عزیزان من! شما وقتی که یک جنس داخلی را خرید میکنید ...هم کارگر ایرانی را وادار کرده‌اید به اینکه ابتکار خودش را بیاورد میدان؛ جنس داخلی که مصرف شد، آن کننده‌ی کار، ابتکاراتی دارد، این ابتکارات را روز‌به‌روز افزایش خواهد داد» 1393.01.01
 
4. افزایش ثروت ملی

«شما وقتی که جنس داخلی مصرف میکنید، ثروت ملّی را افزایش داده‌اید.» 1393.01.01
 
5. کاهش تورم

«مصرف داخلی، تولید داخلی را افزایش میدهد؛ تولید داخلی که افزایش پیدا کرد... بیکاری برطرف میشود. تولید که رونق بگیرد، یعنی تورم کم بشود، گرانی کم بشود، اشتغال افزایش پیدا کند؛ اینها همه به هم متصل است. یک سر این قضیه دست ما مردم است، که مصرف خودمان را چگونه انتخاب کنیم.» 1391.06.02
 
6. کنترل نقدینگی

«باید راهی پیدا کنید که نقدینگیِ افزایش‌‌یافته کنترل شود. خب، این روشن است؛ اگر در مقابل نقدینگی تولید وجود داشته باشد، کالا وجود داشته باشد، کمبود وجود نداشته باشد، مشکلی را ایجاد نمیکند؛ اگر چنانچه نه، نقدینگی بیش از تولید کالا در داخل یا به شکل درستِ واردات بود، طبعاً مشکل ایجاد میکند.» 1391.05.03



+ نوشته شده در یادداشت ثابت - شنبه 94/4/7 ساعت 1:12 صبح توسط مظلوم مقتدر | نظر


می نویسم اقتصاد مقاومتی ،بخوانید تقوای اجتماعی

در مورد مسئله‌ى اقتصاد من این‌جور مطلب را عرض میکنم که ماه رمضان ماه تقوا است؛ تقوا چیست؟ تقوا عبارت است از آن حالت مراقبت دائمى که موجب میشود انسان به کج‌راهه نرود و خارهاى دامن‌گیر، دامن او را نگیرد. تقوا در واقع یک جوشنى است، یک زرهى است بر تن انسان باتقوا که او را از آسیب تیرهاى زهرآگین و ضربه‌هاى مهلک معنوى محفوظ و مصون میدارد؛ البتّه فقط هم مسائل معنوى نیست. وَ مَن یَتَّقِ اللهَ یَجعَل لَه مَخرَجاً * وَ یَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِب؛ در امور دنیوى هم تقوا تأثیرات بسیار مهمّى دارد، این تقواى شخصى است. عین همین مسئله در مورد یک جامعه و یک کشور قابل طرح است. تقواى یک کشور چیست؟ تقواى یک جامعه چیست؟ یک جامعه، بخصوص اگر مثل جامعه‌ى نظام جمهورى اسلامى آرمانهاى والّا و بلندى داشته باشد، مورد تهاجم است؛ مورد هجوم تیرهاى زهرآگین است؛ این هم تقوا لازم دارد. تقواى جامعه چیست؟ در بخشهاى مختلف تقواى اجتماعى را میتوان تعریف کرد؛ در بخش اقتصاد، تقواى جامعه عبارت است از اقتصاد مقاومتى. اگر در مورد اقتصاد میخواهیم در مقابل تکانه‌هاى ناشى از حوادث جهانى یا در مقابل تیرهاى زهرآگین سیاستهاى معارض جهانى آسیب نبینیم، ناچاریم به اقتصاد مقاومتى رو کنیم. اقتصاد مقاومتى عامل استحکام است در مقابل آن کسانى و آن قدرتهایى که از همه‌ى ظرفیّت اقتصادى و سیاسى و رسانه‌اى و امنیّتى خودشان دارند استفاده میکنند براى اینکه به این ملّت و این کشور و این نظام ضربه وارد کنند. یکى از راه‌هایى که فعلاً پیدا کردند عبارت است از رخنه از راه اقتصاد. این هشدار را ما سالها است مطرح کردیم و گفتیم؛ مسئولین هم هر کدام به فراخور توانایى‌هاى خودشان تلاشهاى خوبى کردند لکن ما باید با همه‌ى توان، با همه‌ى ظرفیّت موضوع اقتصاد مقاومتى را در داخل دنبال کنیم؛ این میشود تقواى اجتماعى ما در زمینه‌ى مسئله‌ى اقتصادى.                           

 

 

رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام         2تیر94


+ نوشته شده در یادداشت ثابت - چهارشنبه 94/4/4 ساعت 2:48 عصر توسط مظلوم مقتدر | نظر


اگر 175غواص به جای من بودند!

 

این روزها زیاد گفتیم وشنیدیم از غواصان غیور.از رشادتهایشان،از مردانگی ومظلومیتشان.از آرزوهایمان گفتیم .از اینکه کاش مثل آنها بودیم.کاش یکی از آنها بودیم.در دل صدها بار شکستیم و در خلوت اشک ندامت ریختیم.بارها گفتیم ونوشتیم شهدا شرمنده ایم...

مگر آنها چه خواسته ای از ما داشتند که در برآورده کردن آن کوتاهی کرده واکنون شرمسار شده ایم؟؟؟

بارها در وصیت نامه هایشان از ما خواسته اند که نائب مهدی علیه السلام را تنها نگذاریم.مطیع وفرمانبردار او باشیم.

تنها نگذاشتن ولی یعنی چه؟اینکه شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ،بشود ورد زبانمان کافی است یا نه باید از جان ومالمان برای ولی هزینه کنیم؟

باخود می اندیشم اگر این 175شهید امروز به جای من وشما بودند چه می کردند؟امروز که جنگ پیش روی ما جنگ نرم است؟؟؟؟امروز که رهبری دغدغه های مختلف خودرا صریح وروشن بیان کرده اند اگر آنها بودند چه می کردند؟

شاید،شاید که نه،حتما در خانه های این مردان خدایی اثری از جنس خارجی نبود.آنها به هیچ بهانه ای حتی به بهانه پایین بودن کیفیت کالاهای ایرانی از خرید آن سر باز نمی زدند.

زیرا امامشان فرموده: "همه سعی بکنند محصولات داخلی را مصرف بکنند، کارگر ایرانی را حمایت بکنند، کارگاه تولیدی داخلی را با مصرف کردن [محصول] آن رونق بدهند."

مگر نبود شهید صیاد که تمام جهیزیه ی دخترش را از مارک ایرانی تهیه دیده بود وهر کس از مارک اجناس سوال می کرد می گفت:بهترین جنس بازار را خریده ام.

یقین دارم آنها امروز جزءنخبگان علمی در سطوح عالی تحصیلی بودند ودر راستای تولید علم وپیشرفت کشور تلاش می کردند.

مطمئن هستم در زندگی آنها بویی از مصرف گرایی وتجملات نبود.مگر رهبر عزیزتر از جان نفرمود :

"برای جامعه بلای بزرگی است که میل به مصرف، روزبه‌روز در آن زیاد شود و همه به بیشتر مصرف کردن، بیشتر خوردن، متنوّعتر خوردن، متنوّعتر پوشیدن و دنبال نشانه‌های مُد و هر چیز تازه برای وسایل زندگی و تجمّلات آن رفتن، تشویق شوند. چه ثروتها و پولهایی که در این راهها هدر میرود و از مصرف شدن در جایی که موجب رضای خدا و رفع مشکلات جمعی از مردم است، باز میماند"

ایشان یقینا پیرو امام ساده زیست خود بودند که فرش خانه اش گلیم است و خوراکش...بگذریم ،شاید در باور عده ای نگنجد این حد از ساده زیستی.

ایمان دارم در مراسم ازدواج آنان اثری از این اسرافها دیده نمی شد.تالار ،آتلیه ،ماشین عروس ،لباس عروس گران قیمت ،طلا جواهرات اعیانی وانواع واقسام مخارج غیر ضروری که اصل مساله ازدواج در پشت آنها پنهان شده .

مطمئنم سرانه مطالعه کتاب آنها بالاترین رقم در کشور بود.

در عرصه سیاست وخط مقدم جبهه فرهنگی از پیشتازان بودند.

هرچه بودند از آنچه که من هستم بسیار دور بودند.

آنها دربرابر امامشان چشم تمام بودند...

حالا دوباره می گویم ،از عمق جان می گویم شهدا شرمنده ایم...

 

 



+ نوشته شده در یادداشت ثابت - سه شنبه 94/3/27 ساعت 7:47 عصر توسط مظلوم مقتدر | نظر


تهاجم فرهنگی

در رابطه با فرهنگ کشورهای تحت سلطه، اولین کاری که سلطه‌گران میکنند - که از قدیم مرسوم بوده است - این است که فرهنگ این کشورها را؛ زبانشان، ارزشهایشان، سنتها و ایمانشان را با تحقیر، با فشار، با زور، و در مواقعی به‌زور شمشیر و درآوردن چشم - که در تاریخ مواردی از آن را داریم - نابود میکردند و نمیگذاشتند که مردم به زبان خودشان تکلم کنند؛ برای این‌که زبان وارداتی را قبول کنند. وقتی انگلیسیها به شبه قاره هند آمدند، زبان فارسی را که زبان دیوانی رایج بود، نگذاشتند پابرجا بماند و با گلوله و با فشار گفتند که حق ندارید فارسی حرف بزنید؛ فارسی را منسوخ کردند؛ انگلیسی را به جایش آوردند. در دوره‌ی حکومت سیاه پهلویها هم باورهای مذهبی و عمومی و نیروبخش به جامعه؛ ایمان و اعتقادات، را از مردم بتدریج بیرون کشاندند و غیرت‌زدایی و ایمان‌زدایی کردند.

بیانات در دیدار جمعی از مسئولان جهاد دانشگاهی



+ نوشته شده در یادداشت ثابت - سه شنبه 94/3/27 ساعت 4:42 عصر توسط مظلوم مقتدر | نظر


ادعای سربازی

امام کاظم علیه السلام میفرمایند:

اگر شیعیانم را زیر و رو کنم، جز ادعا چیزی دیگری ندارند و اگر آنان را آزمایش کنم سر از ارتداد درآورند و اگر ایشان را تصفیه نمایم از هزار نفر جز یک نفر خالص وبی غش نباشد و اگر غربالشان کنم با من جز خواص و نزدیکانم نمانند ، فراوانند افرادی که برپشتی ها تکیه می زنند و می گویند:
ما شیعه علی علیه السلام هستیم!!!شیعه علی علیه السلام کسی است که کردارش گواه گفتارش باشد.

روضه کافی ج1 ص471

تنها امتحانی که در تمام لحظه های زندگیمان جاری است امتحان ولایتمداری است.روزگاری امام معصوم در راس است وروزگاری فقیه جامع الشرایط .فقیهی که آخرین امام شیعیان در موردش فرمودند:او حجت من برشماست همان گونه که من حجت خدا برآنانم.اندکی به خویشتن برگردیم ورفتار خودرا بامنویات ولی امرمان در زمان حاضر بسنجیم.

دغدغه فرهنگ ایشان ومساله پایین بودن سرانه مطالعه،

دغدغه تولید داخلی وحمایت از تولید کننده داخلی،

دغدغه جمعیت ومساله ازدواج آسان وفرزند آوری،

دغدغه جنگ نرم ولزوم مبارزه دائمی با دشمن ،

دغدغه سبک زندگی مردم وتقلید کورکورانه از غرب

ودهها نگرانی ایشان که من وشما به عنوان مدعیان سربازی باید در خط مقدم اطاعت از ولی باشیم.اما به هزاران بهانه شانه خالی کرده وبار را بردوش دیگران می پسندیم.امتحان امروز ما اطاعت از امام خامنه ای دامت برکاته است.بنگریم که جایگاهمان کجاست؟؟؟؟



+ نوشته شده در یادداشت ثابت - جمعه 94/3/23 ساعت 5:29 عصر توسط مظلوم مقتدر | نظر


سکوت رهبری

چرا رهبری که مشکلات را میداند کاری نمیکند؟

 آیا انتظار دارید به جای مجلس قانون تصویب کند،به جای دولت کار قوه مجریه نماید،به جای دستگاه‌های اطلاعاتی، تحقیق کند،به جای قوه قضاییه و دستگاه دادگستری، خودش متهمین را دستگیر و مجازات نماید،به جای رییس صدا و سیما، کارگردان و هنرپیشه بیاورد و فیلم و سریال بسازد،به جای مدیریت نظام بانکی وارد عملیات اقتصادی و جلوگیری از وام‌های کلان یا جابجایی دلارها بشود، به جای شهرداری‌ها وارد صحنه شود، به جای دستگاه‌های اقتصادی و بازرگانی و گمرکات، واردات و صادرات را کنترل کند و ... .

 آیا این کارها ممکن است؟
آیا نخواهند گفت که پس قانون اساسی، تعریف جایگاه‌ها و شرح وظایف و تشکیلات حکومتی یعنی چه ؟!
پس کی در این مملکت چه کاره است ؟!
آیا شالوده نظام از هم نمی‌پاشد ؟
آیا رهبری می‌تواند از آسمان یک تعداد نیروی صالح، متقی، متخصص و کارآمد بیاورد ؟
آیا می‌تواند (یا عاقلانه است که) به جای مردم رییس جمهور و نمایندگان مجلس را که بازوهای مردمی رهبری هستند انتخاب کند؟ بعد از کجا انتخاب کند، از فرشتگان عرش، یا از همین مردم ؟!
 پس رهبری، رییس جمهور، مجلس، دادگستری، بانک مرکزی، وزیر اطلاعات، شهردارو...نیست، بلکه ایشان رهبریِ نظام را بر عهده دارد، با تعاریف مشخصی که در قانون اساسی وبدیهیات عقلی روشن است.نیاز کشور و نظام را می‌بیند وبه همراه تبیین و تشریح به مسئولین و مردم منتقل می‌کند،به مردم می‌گوید: در انتخاب رئیس جمهور که دولت را تعیین خواهد کرد، بصیر باشند، به کسی رأی دهید که دارای چنین امتیازاتی باشد،همین طور در انتخاب نمایندگان،حالا اگر مردم به هر دلیلی آن طور که باید رعایت نکردند،
"رهبری باید بیاید و عواقب انتخاب غلط یا دست کم غیر اصلح مردم را به دوش کشیده و جبران کند؟!"
رهبری، به مجلس و به دولت خط مشیّ می‌دهد خطوط کلی سیاست داخلی و خارجی نظام را با توجه به اهداف و نیز شرایط حاکم بر کشور، منطقه و جهان را ابلاغ می‌کند.
 مردم الان خیلی انتظارات بیجا از ولایت فقیه دارن، راحت انتظار دارند ولی فقیه جای اندیشه مردم بیاید خرابی ها را اصلاح کند، این کار رو حضرت علی هم نکرد، پیغمبر هم نکرد.
 چرا مردم از ولی فقیه انتظار دیکتاتوریِ به جا دارن ؟؟!
تویی که برای مجلس و فلان جا آدم انتخاب کردی، "چرا اشتباهی که تو کردی باید ولی فقیه جبران کنه؟؟"
وقتی مردم به این تشخیص نرسیدن که باید با تقوا ترین مردم که یقین دارن به تقواشون در مسندها قرار بدن ولی فقیه چی رو باید جبران کنه ؟؟
مگر امیرالمومنین این کار رو کردن ؟
مگر پیغمبر افشا گری کردن ؟

اگر سری به قانون اساسی بزنیم وحدود واختیارات رهبری رو بخونیم توقعاتمون منتقی تر میشه.هرچند مطمئنم اگر رهبری تو این امورات ورود پیدا کنند از طرف همین عده متهم به دیکتاتوری خواهند شد.مَثَل این قوم مَثل بنی اسرائیل است که پیامبرشان هر چه کرد راضی نشدند...



+ نوشته شده در یادداشت ثابت - سه شنبه 94/3/20 ساعت 7:34 عصر توسط مظلوم مقتدر | نظر


تضعیف رهبری

مرجع تقلید جهان تشیع ،حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی، برای رهبر معظم عبای ظریفی فرستادند وفرمودند :اگر دیدم کاری را شما انجام می دهید وخلاف مطلب اسلامی است من تذکر می دهم.اگر تغییر دادید بسیار خوب،اگر تغییر ندادید من دیگر صحبت نمی کنم وتضعیف شمارا حرام می دانم.عمده عظمت شماست.شما رهبر مسلمین هستید ونمی خواهم صحبتی کنم در یک فرعی که شمارا تضعیف کرده باشم.

به نقل از کتاب امتداد امام

تضعیف رهبری می تواند مصادیق مختلفی به خود بگیردونمودهای متفاوتی داشته باشد.یکی از این موارد می تواند عدم پیروی از دستورات وراهنمایی های ایشان باشد که در جامعه کنونی از طرف برخی مسئولین به وفور دیده می شود.در مسائل مختلف فرهنگی،سیاسی،اجتماعی،بین المللی برخلاف ادعاهایی که وجود دارد جهت حرکت ،مخالف یا زاویه دار از مسیری است که امام ورهبری ترسیم می فرمایند.علاج کار در بازگشت به اندیشه امام ورهبری وپیروی بی چون وچرا از این مقام معظم است.

 



+ نوشته شده در یادداشت ثابت - دوشنبه 94/3/19 ساعت 8:4 عصر توسط مظلوم مقتدر | نظر


ما خواب ودشمن بیدار

بی بی سی:
آیت الله خامنه‌ای امسال حدود 88 درصد از سخنانش را به مسائل داخلی اختصاص داد درحالی که این رقم چهار سال پیش حدود 12 درصد بود/
بیشترین کلماتی که از آنها استفاده شد بدین ترتیبند:
مردم و ملت (71 بار)، کشور (50 )، کار و تولید (46)، اقتصاد (41)، فرهنگ (18)، ملی (15)، ایران (12) و اسلام (10).


واقعا دشمن تا کجا تحلیل دارد و ما....؟؟؟


این روزها وقتی نگاه مى کنیم به غزه، عراق، افغانستان، یمن، لبنان، سوریه، مصر، بحرین و ...
تازه می فهمیم امنیت را رئیس جمهور و نیروی نظامی و ... تضمین نمی کند!
بلکه امنیت را "ولایت فقیه" تضمین می کند
 و حالا می فهمیم که چرا امام خمینى (ره) می فرمود:
 "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد"

سخنی که درکش هنوز هم برای خیلی از خواص ممکن نیست!?
___________



+ نوشته شده در یادداشت ثابت - جمعه 94/3/16 ساعت 1:24 عصر توسط مظلوم مقتدر | نظر


احتمال خطای ولی فقیه

یکی از بحثهای مهم ولایت فقیه  موضوع عصمت ایشان در اداره امور کشوراست.منظور از عصمت در این مقال رسیدن به قله عصمت که اهل بیت در آن نقطه اند ،نمی باشد.اما این باور در دل موضوع ولایت فقیه نهفته است که ایشان در امورات مربوط به  مردم وملت خویش از خطا مصون است.البته لازم به ذکر است که عصمت یک مفهمو مجردوبسیط است .یعنی شامل یک طیفی است که از منفی بی نهایت تا مثبت بی نهایت ادامه دارد وهر یک از انسانها در مرحله ای از آن قرار دارند.در واقع هر انسانی به میزانی که به دانسته های عقلی ودینی خود عمل می کند به مرحله ای از عصمت رسیده است وبا تلاش در مسیر عمل به دستورات الهی رتبه ومرتبه خودرابالا می برد.اتفاقی که در بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی به وفور با آن برخورد کرده ایم .بسیاری از این عزیزان از لحظه ونحوه شهادت خود اطلاع دقیق داشنتند.این الهامات الهی که در اثر داشتن ملکه عصمت به فرد القاءمی شود با افزایش رتبه ،شدت وقوت می یابد وآنجا که مصلحت مهمی در جریان باشد خداوند بنابر حکمت خود از آن دریق نمی کند.یعنی اگرفقیه با تقوا وعادلی زعامت امتی را برعهده بگیرد،خداوند اورا با نیروهای ویژه خود تایید می نماید تا در حل مائل ومشکلات دجار انحراف نگردد.

در تایید این ادعاروایتی از علی ابن موسی الرضا علیه السلام  ذکر می کنیم:

حضرت می فرمایند:به راستی چون خدا بنده ای را برای اداره امور بندگان خود انتخاب کند به او شرح صدر عطا کند ودر دلش چشمه های حکمت بجوشاند ودانش خود را از راه الهام به او آموزد.به نحوی که در پاسخ هیچ سوال وپرسشی در نماند واز حق وحقیقت سرگردان نشود.

با این وصف منویات ومطالبات رهبری در تمام زمینه های اقتصادی ،سیاسی وفرهنگی وبین المللی باید نصب العین مسئولین قرار بگیرد تا بتوانیم از گردنه های سخت پیش رو به سلامت عبور کنیم.

برای اطلاعات بیشتر رجوع شود به:ولایت فقیه کانون عزت واقتدار ج4

 



+ نوشته شده در یادداشت ثابت - جمعه 94/3/16 ساعت 11:59 صبح توسط مظلوم مقتدر | نظر


<< مطالب جدیدتر :: مطالب قدیمی‌تر >>