سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در سایه سار ولایت

خواستم قطره ای باشم در اقیانوسی که برای امام خامنه ای می خروشد.آرزویم اقتدار وپایداری اوست...

چرا کر وکورند برخی خواص؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 .


حمد و ثنای پروردگار را بجا آورد و به آنچه شایسته بود از او یاد کرد و بر پیامبر خدا صلی الله علیه و آلهو فرشتگانش و پیامبران درود فرستاد و از هیچ سخنوری پیش از آن و پس از آن، سخنی بلیغ تر و رساتر از سخنان امام علیه السلام شنیده نشد. آن گاه فرمود: « اما بعد، پس نسب و نژاد مرا بسنجید و ببینید من کیستم.


آن گاه به خود آیید، خویش را سرزنش کنید و بنگرید آیا کشتن من و دریدن پرده حرمتم برای شما سزاوار است؟ آیا من پسر دختر پیامبر شما و فرزند جانشین او و پسر عمویش و اولین مؤمنی که پیامبر را تصدیق کرد نیستم؟ آیا حمزه سید الشهداعموی من نیست؟ آیا جعفر بن ابیطالبکه با دو بال در بهشت پرواز می کند عموی من نیست؟ آیا نشنیده اید که رسول خدا درباره من و برادرم فرمود: این دو سرور جوانان اهل بهشتهستند؟ اگر سخنان مرا تصدیق می کنید حق همین است.

و به خدا سوگند از روزی که دانسته ام خدا با دروغگوها دشمن است دروغ نگفته ام. و اگر مرا تکذیب می کنید به یقین در میان شما کسانی هستند که اگر از آنان بپرسید شما را به آنچه من گفتم آگاهی دهند. از « جابر بن عبدالله انصاری » بپرسید. از « ابا سعید خدری » و « سهل بن سعد ساعدی» و « زید بن ارقم» و« انس بن مالک » بپرسید تا به شما بگویند که این سخن را از پیامبر درباره من و برادرم شنیده اند.
آیا این گفتار رسول خدا صلی الله علیه و آله از ریختن خون من جلوگیری نمی کند؟
« شمر بن ذی الجوشن » گفت: اگر چنین است که تو می گویی من هرگز خدا را با عقیده راسخ عبادت نکرده باشم؛ (یعنی من نمی دانم چه می گویی)

بارها خطبه خواند برای هدایت وتضمین سعادتشان.اما هر بار با بهانه ای،او را کنار زده وافسار خویش بدست هوای خود دادند.تا جایی که فرزند دلبند فاطمه سلام الله علیها آنها را مورد عتاب قرار داد که اگر سخنان من در شما اثر نمی کند برای این است که شکمهایتان را از حرام پر کرده اید.

چقدر این روزهای کشورمان شبیه است به آن روزگاران تلخ

تذکر ها،روشنگری ها،هشدارها،مخالفتها از حد شماره گذاشته اند

هر بار که امام خامنه ای خطبه ای می خوانند وهشدارهای جدی می دهند ،با خود می گویم این بار دیگر کلام رهبری اثر گذار شده وچشم وگوشها را باز می کند.

اما همچون همیشه عده ای سر در آغول خود کرده وبه کار خود مشغولند وهیچ تذکر ومشورتی را نمی شنوند.

به فکر فرو می روم ...

نکند آنان هم شکمهایشان.......

 



+ نوشته شده در یادداشت ثابت - شنبه 94/7/19 ساعت 3:6 عصر توسط مظلوم مقتدر | نظر